úterý 10. září 2013

"ZARA" saka

Na saka jsem slyšela většinou pozitivní hodnocení, našla jsem ho za opravdu skvělou cenu a tak jsme si s kamarádkou každá jedno objednali!
Překvapil mě materiál který je něco mezi silonem a teplákovinou, ale je moc příjemný :)
Objednávali jsme královsky modré a světle oranžové.
Předem se omlouvám za kvalitu fotografií.
Objednávali jsme velikost L

Rozměry vel L:
Délka 68 cm
Průramky 48 cm
Rukávy 65 cm
Šířka na úrovni knoflíku 44 cm

Cena 178,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednáno 20.8.2013 a doručeno 6.9.2013
Odkaz ZDE (bohužel je prodejce zdražil na 310,- Kč)


Originální fotografie




Reálné fotografie

○○○ přišli v obrovské žluté bublinkové obálce ○○○

 ○○○ zabalené v průhledném celofánovém sáčku ○○○

○○○ úžasná meruňková barva ♥ ○○○

○○○ klasický ZARA štítek ○○○

○○○ knoflík moc hezký není, určitě si našiju jiný ○○○





○○○ a takhle nám sluší :) ○○○





Další recenze Ebay naleznete na 




6 komentářů:

  1. Jsou moc pěkný, jaké jste si objednaly velikosti? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem úplně zapomněla napsat, hned to opravím. Objednávali jsme vel. L :)

      Vymazat
  2. A normálně nosíš jakou velikost? Sedí to L podle těch rozměrů? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou nosím L, ale když natáhnu ruce dopředu, tak se bojím aby neprasklo a mám větší prsa, tak že ho budu nosit nejspíš rozepnuté, jinak se mi rozjíždí. Řekla bych že je to menší L a větší M :)

      Vymazat