čtvrtek 5. září 2013

Zebrovaný kroužek na culík

Miluji zebry, tak že jsem se na kroužek moc a moc těšila!
Cena odpovídá kvalitě
Kroužek je z plastu a je potažen měkkým materiálem
Na culíku vypadá suprově! :)
Prodejce už ho neprodává a přesně tento už jsem na Ebay nenašla
- odkaz přidávám na ostatní kroužky, mají velký výběr

Postup je jednoduchý - uděláme klasický culík a kroužek si potom nasadíme a upravíme dle potřeb

Cena 31,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednáno 21.8.2013 a doručeno 5.9.2013
Odkaz Ostatní kroužky na culík

Originální fotka


Reálné fotky 

○○○ přišel zabalen ve žluté bublinkové obálce ○○○

○○○ v průhledném uzavíratelném sáčku ○○○

○○○ tadááá, vypadá skvěle ♥ ○○○

○○○ cena odpovídá kvalitě ○○○

○○○ na culíku je perfektní! ○○○


Další recenze Ebay naleznete na 







2 komentáře:

  1. Vypadá dobře! Zebry jsou super :D Ale já mám teď peklo, už druhej den prázdná schránka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem největší šílenec do zeber! ♥ No mě za tenhle týden přišli jen 2 balíčky, za ten minulý jich přišlo 9 :D Jinak na sporttester jsem nezapomněla, ale dej mi prosím ještě pár dní :)

      Vymazat