pátek 13. prosince 2013

Svítící lak na nehty

Objednávala jsem spíše pro zajímavost. Došel na druhé zaslání asi po 3 měsících (už jsem ani nedoufala). Z laku nejsem moc nadšená, ale co bych za  30,- Kč mohla chtít. Na nějakou párty by byl super, ale lak by schnul minimálně tak 3 hodiny. Objednávala jsem odstín 11.

Cena 30,- Kč
Hodnocení 6/10 
Objednáno 2.9.2013 a doručeno 10.12.2013
Odkaz ZDE (uvádím jiného prodejce, toho svého jsem již nenašla)

+ hezká barva
+ svítí ve tmě


- schne velmi pomalu
- příšerný štěteček



Originální fotografie




Reálné fotografie

○○○ stejný jako na fotografii ○○○

 ○○○ štěteček je moc úzký a špatně se s ním lakuje ○○○


 ○○○ ve skutečnosti je barva více do neonu ○○○

○○○ po 5 minutách jsem do laku foukla a udělala se boule, schne velmi pomalu ○○○


 ○○○ opravdu svítí :) ○○○

Více recenzí Ebay naleznete na 

Žádné komentáře:

Okomentovat