pátek 13. prosince 2013

Tangle Teezer zlatý

Už dlouho jsem pokukovala v ČR po tangle teezeru, jenže se mi za hřeben nechtělo dávat přes 300,- Kč. Na Ebay jsem objevila tento za 171,- Kč a nelituji! Podle krabičky by mělo jít o originál a pokud ne, jedná se o dokonalou kopii. Čekala jsem sice skoro dva měsíce, ale vyplatilo se. Mám dlouhé rovné vlasy, hřeben je krásně rozčeše a vůbec netahá. Přidám ještě foto před a po rozčesání. Přišel doporučeně! :)

Cena 171,- Kč
Hodnocení 11/10
Objednáno 21.10.2013 a doručeno 9.12.2013
Odkaz ZDE

Originální fotografie


Reálné fotografie

○○○ přišel opravdu pečlivě zabalený v polystyrenu a žlutém igelitu ○○○

 ○○○ krabička je jako orginiál ○○○

 ○○○ zlatý hřebec ○○○

 ○○○ vyndávání a zacvakávání spodní části jde v pohodě ○○○

 ○○○ hroty jsou měkkoučké a krásně rozčesají vlasy ○○○

Další recenze Ebay naleznete na:

1 komentář:

  1. Jee ten je krásny! Ja sa už vyše pol roka odhodlávam si ho kúpiť ale dáko si na jeho objednanie neviem násjť čas a tak teraz ti len tíško závidím :) A veľmi sa mi páči tvoj blog :)
    AnLen
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat