pondělí 14. října 2013

Koupelové růže 12 kusů

Růže do koupele mi přišli jako ideální dárek k Vánocům či narozeninám.
Cena je přijatelná.
Objednala jsem růžovou a fialovou variantu.
Jelikož přišly tyto křehké plastové krabičky zabaleny pouze v igelitu, byly poničeny. Prodejce mi vrátil 1,5 USD jako kompenzaci.
Jako dárek jsou růžičky nepoužitelné, ale stačí je přendat do jiné krabičky, kterou snad seženu :)
V některých recenzích jsem četla, že růžové růže nevoněly, ale rozhodně nesouhlasím!!! :)

Cena 40,- Kč
Hodnocení 7/10 (nepoužitelný dárek, kompenzace)
Objednáno 18.9.2013 a doručeno 10.9.2013
Odkaz ZDE

Originální fotografie




Reálné fotografie

○○○ krabičky přišly poškozeny ○○○
 
○○○ Růžové i fialové růže KRÁSNĚ VONÍ ○○○


Další recenze Ebay naleznete na 

2 komentáře:

  1. A prosímtě,jak to do vany funguje ? Růže se rozpustí? nebo nee ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tyto jsem nezkoušela, jelikož je mám jako Vánoční dárek. Ale růže kupované u nás se mi vždy rozpustily :D

      Vymazat