pondělí 14. října 2013

Řetízek na ruku "INFINITY"

Řetízek na ruku nemám žádný, tento řetízek se mi zalíbil a četla jsem na něj kladné recenze.
Objednala jsem platinový.
Přišel zabalený v malé bublinkové obálce a uzavíratelném sáčku.
Kvalita řetízku plně odpovídá ceně.
Časem podle mě zčerná, ale uvidím :)
Řetízek je poměrně dost dlouhý, navíc ho doplňuje visící konec, viz. fotografie

Cena 23,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednáno 25.8.2013 a doručeno 13.9.2013
Odkaz ZDE

Originální fotografie




Reálné fotografie 






Další recenze Ebay naleznete na 

4 komentáře:

  1. Můžu se zeptat? To jsi si objednávala jen jeden. Já když jsem si chtěla s kamarádkou něco objednat přes jednu paní tak nám řekla, že všechno co jsme si vybraly tak se musí objednávat nejmíň po 10tu kusech. Jak to zjistím u toho výrobku dopředu? :(

    OdpovědětVymazat
  2. To Vám asi nejspíš řekla proto, že vás na každém kusu chtěla obrat o peníze a když si objednáte více kusů, více peněz pro ní. Je to nesmysl! Můžete si od všeho objednat i jeden kus :) Někteří prodejci prodávají i po více (třeba 10 párů náušnice), ale konkrétně u tohoto řetízku to neplatí :)

    OdpovědětVymazat