úterý 22. října 2013

Na jaké recenze se můžete těšit? ŘÍJEN

Tak zase mám objednáno pár věcí, tak abyste věděli, na co se můžete těšit :) Já osobně se nejvíce těším na Tangle Teezer :)

U nás stojí více jak dvojnásobek, tak snad bude pěkná. Zamilovala jsem si tu žíhanou kombinaci na první pohled! :)





Už dlouho po něm koukám, ale cena v ČR mě celkem odrazovala, tak jsem si ho objednala na Ebay za 180,-. Mělo by jít o originál :) Mají na výběr 9 barev a u mě vyhrála zlatá ♥



Přítel chtěl nějakého kulicha a nejvíce se nám líbil tento DIAMOND  v zelené barvě :)



Koupila jsem si nový telefon, tak hned musím mít spoustu krytů (zebrovaných samozřejmě) :D



Přítel toužil po Iphonu, tak jsem mu ho koupila :D :)



Kamarád chtěl objednat kryt na HTC One V :)


Mamka pořád pije čaj, tak mě zaujala tato silikonová krytka s mašličkou, aby čaj tak rychle nevystydl :)


Pro kamaráda ☻














2 komentáře: