čtvrtek 21. listopadu 2013

Cestovní pouzdro na čočky

Kontaktní čočky nosím již několik let a toto cestovní pouzdro se hodí za každé situace. Klasické pouzdro jsem měla pouze jedno a nechávala jsem ho doma. Když jsem někam jela, tak jsem sebou tahala celý velký roztok. Toto pouzdro obsahuje obal na čočky, pinzetu, obal na roztok a nějakou "lopatičku", co nevím k čemu je :D Jinak pouzdro je roztomilé a vypadá i kvalitně :)
Objednávala jsem od jiného prodejce, než který je v odkazu, ale ten můj již pouzdra nenabízí.

Cena 38,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednáno 2.11.2013 a doručeno 18.11.2013
Odkaz ZDE


Originální fotografie




Reálné fotografie 

○○○ přišel mi opravdu velký balík :D ○○○

○○○ pouzdro bylo zabalené v malé papírové krabičce ○○○


 ○○○ roztomilé ○○○

○○○ vnitřek ○○○

○○○ nevím, k čemu je ta lopatička :D ○○○

Další recenze Ebay naleznete na 



Žádné komentáře:

Okomentovat