úterý 12. listopadu 2013

Chlupatá vestička

Na vestičku jsem se těšila snad ze všech dosud objednaných věcí nejvíce! Přišla za 12 pracovních dní.
Vestička vypadá opravdu kvalitně. Nečouhají z podšívky žádné nitě a je příjemná na dotek. Chlupy jsou směrem vzhůru a štětinky se "hýbají". Tím, že jsou chlupy dlouhé a huňaté, maličko rozšiřují. Jinak je prostě SKVĚLÁ! :)
Na třech místech ji lze zapnout pomocí háčků (textilních, ne kovových).
Plně odpovídá obrázku, ale o pár cm se rozměry liší.
U nás taková vesta stojí kolem 1000,- Kč a ještě se mi ani žádná pořádně nelíbila. U Vietnamců prý stojí +- stejně jako tato, ale tam sem se nekoukala :) 
Já si však ve vestičce přijdu "divně", jelikož patřím k boubelkám a nejsem extra vysoká :)
Pokud mi sluší nebo ne, to posuďte sami a můžete napsat svůj názor do komentářů, když budete chtít! :)

Objednávala jsem velikost XL:
Délka 80 cm (u předmětu 75 cm)
Šířka 52 cm (u předmětu není uvedena )
Průramky 49 cm ( u předmětu 46 cm)

Cena 380,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednáno 26.10.2013 a doručeno 12.11.2013
Odkaz ZDE

Originální fotografie



Reálné fotografie

○○○ přišla ve velkém igelitovém obalu ○○○


 ○○○ na první pohled je skvělá! ○○○

○○○ chlupy jsou dlouhé a moc příjemné ○○○

 ○○○ detail ○○○

○○○ je opavdu dlouhá :) ○○○



○○○ štětinky ○○○

○○○ rozepnutá ○○○


Další recenze Ebay naleznete na 


3 komentáře:

  1. podle mě ti moc sluší, je úúžasná, objednala jsem minulý týden černou, už se na ni moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? tak děkuji! :) Já chtěla také černou, ale zrovna když jsem si ji chtěla objednat, měli černou za 750,- Kč (nebyla asi zrovna na skladě). Tak se pak na ni ráda mrknu :)

      Vymazat
    2. :)... už aby mi přišla, až dojde, dám fotky na VV ;)

      Vymazat