čtvrtek 21. listopadu 2013

Silikonové hodinky "Adidas"

Narazila jsem na ně v Ebay fóru na votočvohoz a padli do oka mému kamarádovi. Nejedná se o originál, ale to mu nevadilo. Jedny silikonové hodinky už doma mám, tak jsem očekávala podobnou kvalitu. Hodinky vypadají úplně stejně jako na originálním obrázku, vypadají kvalitně, ALE mají jednu vadu. Vteřinová ručička běží o něco rychleji, tak že hodiny jdou napřed pořád dokola. Takže jsou spíše na ozdobu, rozhodně bych se podle nich radši neřídila (ikdyž bych byla všude o něco dříve) :D
Prodejce je již bohužel nenabízí, odkaz přidávám pro případ, že byste je chtěli hledat pod klíčovými slovy (ne vždy vše najdu). Já jsem našla pouze ty samé, ale s polovičním znakem listu (je možné, že přijde celý) --> odkaz ZDE

Cena 100,- Kč
Hodnocení 7/10 (za tu vteřinovou ručičku)
Objednáno 24.10.213 a doručeno 18.11.2013
Odkaz BOHUŽEL UŽ NEFUNKČNÍ


Originální fotografie





Reálné fotografie

○○○ přišly zabalené ve žluté bublinkové obálce ○○○



 ○○○ detail ciferníku  ○○○





○○○ na ruce :) ○○○

Další recenze Ebay naleznete na 

Žádné komentáře:

Okomentovat