sobota 17. srpna 2013

Leslie Sansone - walking 2 miles


Náhodou jsem na internetu narazila na toto video a zaujalo mě. Jde o svižnou chůzi, kterou střídají aerobní prvky. Řekla jsem si: "Tohle musím vyzkoušet".

Video je rozděleno do tří částí:
1. ČÁST - pomalá hudba, lehčí chůze, rozcvička
2. ČÁST - hudba se postupně zrychluje, začínáme se pořádně potit, makáme
3. ČÁST - hudba se zpomaluje, tep se nám vrací do normálu, jsme šťastní, že to máme
za sebou a následuje závěrečný strečink

Chůze mě bavila a po cvičení jsem byla zpocená jak nikdy!
Díky počítadlu vím, kolik mi ještě zbývá do konce. Utíká mi to víc,
než kdyby tam to počítadlo nebylo.

Podle sporttesteru jsem za 32,5 minuty spálila 410 kcal (1716 kJ) a 52 g tuku. 

Toto cvičení je ideální pro spalování tuku, jelikož cvičíte zhruba v 60% tepové frekvence. Video je vhodné zejména pro ty, kteří nemůžou běhat či skákat. Celu dobu se jde svižným krokem :)

Vyzkoušejte to, budete nadšeni!




9 komentářů:

  1. Jakej máš sporttester? nechceš udělat recenzi na něj? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jen bych se chtela zeptat, jestli si stojis za tema spalenejma 400 kaloriema. Dle instagramu mas ten sporttester z lidlu, je to tak? a kdyz jsem na nej hledala recenze, tak nejaka slecna/pani uvedla: a nemůžete moc spléhat na počítání spálených kalorií. při vyšších tepovkách hází naprosto brutální čísla. Tak jestli to mas nejak overene ci ne? Prvne jsem tim byla nadsena, ze toho tolik clovek spali "blbym" chozenim, ale asi neco na tom bude :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zrovna chystám recenzi na svůj sporttester a určitě uvádí více spálených kalorií než skutečnost ;) Zkusím porovnat nějaké aktivity se sporttesterem a následně dle tabulek a uvidíme o kolik to bude více :)

      Vymazat
  3. Super, protoze tech 400 spalenych kalorii me nadchlo, ale asi to bude prehnany cislo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu, i kdyby si měla spálit jen 300 kcal, děláš něco pro své tělo a určitě ne marně ;)

      Vymazat
    2. No prave co jsem pak koukala na net a snazila se "gůglit" tak i do tech 300 by to melo mit daleko.. :D

      Vymazat
    3. A kde si četla, kolik se spaluje s Leslie Sansone? Já to nikde nenašla :)

      Vymazat