pondělí 26. srpna 2013

Pruhovaná šifónová košile

Dnes nebude foto s obálkou, jelikož mi balíčky přišly když jsem odjížděla, tak jsem obálky
hned v autě otevřela :D
Košile přišla zabalená v šedém igelitu a průhledném celofánu
Nejvíce mě dostala ta cedulka "ZAZA WOMAN" :D
Jinak je stejná jako na obrázku, lehce průhledná a musí se pod ní něco vzít
Vzala jsem si velikost L, které nosím normálně a sedí mi, 
jen by mohla být o něco vpředu delší
Pod knoflíkem na rukávu vylézaly nitky, ale to jde napravit :)
Miluju kombinaci černé a bílé, doporučuji ♥

Cena 171,- Kč (teď už je asi levnější)
Hodnocení 9/10 (jeden bod ubírám za padělek Zary)
Objednáno 31.7.2013 a doručeno 26.8.2013
Odkaz ZDE


Originální fotka


Reálné fotky 











Další recenze Ebay naleznete na 


7 komentářů:

  1. Nádherná, škoda že už v L ani M nemají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mrknout k jinému prodejci, určitě někde bude :)

      Vymazat
    2. Tady třeba mají M i L za 140,-

      http://www.ebay.com/itm/Deep-V-Collar-Long-Sleeve-Lapel-Sleeveless-Women-Striped-Shirt-Tops-Blouse-S-M-L-/380678826954?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&var=650115718175&hash=item58a239ebca

      Vymazat
  2. Waw...vypadá moc hezky!!! Líbí se mi více než na originálním fotu.
    I ta cena je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí více, jelikož má širší pruhy ve skutečnosti a za tu cenu, bychom tady určitě nic nesehnali :)

      Vymazat