sobota 17. srpna 2013

Leslie Sansone - walking 3 miles


Tak 2 míle už mám párkrát za sebou, tak jsem se rozhodla, že se vrhnu na 3. Video je téměř stejné jako předchozí dvě míle, jen se tu častěji zvedají kolena a hudba je ještě rychlejší.

Opět tu máme tři části:
1. ČÁST - pomalá hudba, lehčí chůze, rozcvička
2. ČÁST - hudba se postupně zrychluje, až je opravdu hodně rychlá, je to větší makačka, ale dá se to v pohodě vydržet, chůzí si vždycky odpočineme od aerobních prvků
3. ČÁST - hudba se zpomaluje, tep se nám vrací do normálu, jsme šťastní, že to máme
za sebou a následuje závěrečný strečink

Musím říct, že mě ke konci už boleli dost nohy, ale přes noc se zregenerovali ;-)
Video je dlouhé 46 minut, ale celkem rychle to utíká.

Podle sporttesteru jsem za 46 minut spálila 597 kcal (2498 kJ) a 75,83 g tuku.

Doporučuji nejdříve zkusit 2 míle a až po pár dnech se vrhnout na 3. Pokud by i pro někoho byli 2 míle dost, na youtube jsem viděla video s 1 mílí :)


2 komentáře:

  1. Nejdřív jsem zkusila 2 a včera a musím říct, že super. Uteklo to a bavilo mě to! Děkuju za skvělej tip! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíká to a já se u toho i pořádně zapotím! Není vůbec zač :)

      Vymazat