středa 14. srpna 2013

Pruhovaná tunika Mazen Fashion

Přišla zabalená v černém a průhledném igelitu, že jsem se do balíčku sotva dostala
Moc jsem se na ni těšila, ale u předmětu nebyly uvedeny míry dolního pasu a ten je mi menší
Materiál je pružný a moc příjemný
Rozměry sedí podle jejich tabulky, objednávala jsem velikost XL (mám L) a barvičky jsou úžasné :)
Mrzí mě, že mi moc nesedí, ale aspoň je do čeho hubnout! :D
DOPORUČUJI! :)

Cena 145,- Kč
Hodnocení 10/10
Objednána 31.7.2013 a doručena 14.8.2013
Odkaz Pruhovaná tunika Mazen Fashion


Originální fotka



Reálné fotky 







Další recenze Ebay naleznete na


3 komentáře:

  1. nemáš ji zas tak malou,z tuniky je tričko no :D

    OdpovědětVymazat
  2. a tak me rozčiluje přidavaní kodu jestli jsem robot nebo ne :D proč!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vršek je OK, ale horší je ten pás dole, ten je dost těsný. Jeho rozměry bohužel nebyly uvedené u předmětu. Jo to nevím, v tom prsty nemám, přísahám :D

      Vymazat