pátek 30. srpna 2013

Nalepovací podrpsenka

Přišla zabalená v bílé bublinkové obálce
Vykoukly na mě dva kousky, ale každý úplně jiný!
Objednávala jsem velikost D
Zkoušela jsem ji na svá Cčka, je menší a navíc jak je každý díl jinak, tak ta prsa
vypadají příšerně, až je to vtipné! :D
Každopádně podprsenka lepí krásně, ale bohužel je nenositelná pro nikoho!
Zkusím kontaktovat prodejce, co mi na to napíši :)
Jsem dost zklamaná, očekávala jsem více, jelikož jsem slyšela kladné ohlasy
PS: Prodejce bez problému vrátil peníze ;)

Cena 50,- Kč
Hodnocení 2/10 
Objednáno 14.8.2013 a doručeno 30.8.2013
Odkaz ZDE

Originální fotka


Reálné fotky




○○○ na jedné straně jsem je dala k sobě, je vidět, že je každá jiná ○○○





Další recenze Ebay naleznete na

2 komentáře:

  1. Já si objednala B a jsem naprosto spokojená. :) Zkusím objednat i C, jelikož myslím, že bych snesla i větší. Asi si měla jen smůlu na kus, tak snad prodejce vrátí peníze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na ní taky slyšela jen samé kladné ohlasy a přišlo mi tohle. Opravdu smůla. Já doufám, že vrátí peníze! :)

      Vymazat