čtvrtek 22. srpna 2013

Zlatý řetízek

Přišel v béžové bublinkové obálce.
První, co mi padlo do oka byla barva. Je to opravdu zlatá? Nebo bronzová?
Jinak řetízek je o něco delší než ten stříbrný, což je výhodou :)
Nikdy jsem nic zlatého z ebay neobjednávala, tak je to asi to ebayovské zlato
V jiné recenzi jsem četla, že se po častém nošení ošoupal
Přidávám i porovnávací fotky stříbrného a zlatého řetízku (stříbrný vede)
PS: Možná jsem barvoslepá a nerozeznám zlatou od bronzové :D

Cena 38,-
Hodnocení 8/10 (ubírám 2 body za tu podivnou barvu)
Objednáno 4.8.2013 a doručeno 22.8.2013
Odkaz ZDE ;) (Dají se najít i levněji)


Originální fotka




Reálné fotky











Další recenze Ebay naleznete na



2 komentáře:

  1. Mě se tedy moc líbí, a přijde mi zlatý :) Už ho mám týden objednaný a díky tvé recenzi se už moc těším na balíček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na některých taky, ale na fotce se stříbrným řetízkem mi přijde do bronzu. Ale jinak je fajn, máš se na co těšit! :)

      Vymazat