úterý 13. srpna 2013

Udělátko na drdol


Přišly zabalené v bublinkové obálce jako většina věcí.
Zajímalo mě, jestli tyto udělátka budou lepší než klasická kulatá výplň, ale asi nebudou.
Zkoušela jsem drdol dělat sama sobě a prostě se mi nepodaří spojit konec tak, 
aby byl drdol krásně kulatý, jak by měl. 
V balení bylo jedno malé a jedno velké udělátko. To malé je asi na hodně málo vlasů, 
jelikož je mi krátké a to větší mi zase přijde až moc velké (proto mi to jde asi špatně spojit)
Vyzkouším ho udělat na někom a třeba to půjde nějak zakamuflovat.
Vypadá to jako super věc, ale musí se s tím člověk asi naučit a pořádně si pohrát :-)

Cena 20,- Kč
Objednáno 31.7.2013 a doručeno 13.8.2013
Hodnocení 10/10

Originální foto


Reálné fotky






Další recenze Ebay naleznete na

Žádné komentáře:

Okomentovat