sobota 10. srpna 2013

Na jaké recenze se můžete těšit? II.

Dnes objednáno!! :) a bude toho přibývat :D

Na tohle psaníčko jsem tu koukala už měsíc a až teď jsem se odhodlala k objednání! :))


Přítel si objednal snapbacky. V ČR u nás jedna vyjde na 1049,- a tohle je originál za 200,- :)



Zalíbily se mi na první pohled! :)


Často chválená, tak jí také vyzkouším 


Vypadá roztomile, objednala jsem platinový :)


Prý je dost pružná a barvy odpovídají, tak proč ji nevyzkoušet za 60,- Kč :-)

Jeden už doma mám, ale objednala jsem si ten extra velký L v černé barvě :)


Přijdou s logem Beats by Dr. Dre a hrajou prý dobře, tak uvidíme za 34,- :D


Odlakovací pero by se mi občas hodilo, tak vyzkouším toto za 31,- Kč :D











4 komentáře:

  1. Super články,super blog! Prošla jsem si všechny články ohledně ebay a hrozně mě zaujali. Jen tak dál:) btw: tenhle blog sleduji už déle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, mockrát děkuji Veru! Jsem ráda, že se Ti blog líbí a článků snad bude přibývat :) Určitě mrknu i na tvůj blog :)

      Vymazat
  2. Mohla bych poprosit o odkaz na to psaníčko? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :)
      http://www.ebay.com/itm/350832493686?var=620145971010&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

      Vymazat